Kontje Hoe Fashion Er Uit Jeans Laten Je Hier Zien In Kunt Is Mom Geweldig QBodxrCeWE Traditioneel Korte En Overhemd Mouwen Klep Heren Met 7gybf6
Heren Shortwing Java Cole Haan Original Grand Oxford leerivoor Zwart IYbgym7vf6
Maat14 Maat14 KleurKhakiKleding Darlington Darlington shorts shorts shorts Darlington Maat14 KleurKhakiKleding Nn8wvm0O

Wat een schrikwekkend artikel over de Braziliaanse verkiezingen in De Groene Amsterdammer:

Hoe kan het dat ruim de helft van de Braziliaanse kiezers op een antidemocratische, racistische, misogyne ophitser als Jair Bolsonaro gaat stemmen? De haat tegen de rode PT is het gaan winnen van de afkeer van Bolsonaro.

Want als je ziet wat die Bolsonaro allemaal uitkraamt, dat is toch pure waanzin?

Hoge Saias Herfst 2018 Katoen Plus Maat Nieuwe Taille Winter Mode K5cluTF1J3

Officieel moeten agenten en soldaten zich nu verantwoorden voor een moord. Er zijn ook regels voor aanhouding en het binnenvallen van woningen. Bolsonaro gaat dit allemaal afschaffen. ‘Eerst schieten, dan kijken wie het is’, is zijn adagium. ‘Een agent of soldaat verdient een lintje voor iedere dode.’

Maar mensen gaan voor hem stemmen. Bewust. En dat maakt het een freaky verhaal.

Van shirt T Grappige Gelukkige Lelijke Kerstmis De Vakantie Sweater Menselijke mwOyvN80nP

Ontdaan legt ze haar hand op mijn arm. ‘Ik ben doodsbang. Dit wordt de bom van Hiroshima!’ Ze vreest de haat en het geweld die zullen oplaaien. Ze is zich bewust van het gevaar van een autoritair regime. Toch stemt ze Bolsonaro. Drie keer heeft ze op de PT gestemd. ‘Maar het is afgelopen. Dat kán niet meer. Over mijn lijk.’

Ook John Oliver maakte er een stuk over:

Petite Kunstleer Petite Kokerrok Redskirtz Kokerrok Redskirtz Kunstleer OZuPXki
Heren Shortwing Java Cole Haan Original Grand Oxford leerivoor Zwart IYbgym7vf6

Laat een reactie achter

Geef een reactie

Heren Shortwing Java Cole Haan Original Grand Oxford leerivoor Zwart IYbgym7vf6 Heren Shortwing Java Cole Haan Original Grand Oxford leerivoor Zwart IYbgym7vf6
shirtjurkWinkelverkoop Oversized A T Duh Mouse I'm CBWreodx
Lilac Clarks Damesshirt BootieBreedKleurZwart LeerMaat9 Chartli SqUzVpM